Tuesday, August 4, 2015

Mənim Hədiyyəm




Bu gün mənə daha bir hədiyyə gəlib. Hədiyyələr məni həmişə motivasiyamı yüksəldir, bloqqerliklə bağlı işlərimi daha həvəslə etməyimə səbəb olur. Mən bunu sevirəm!!!  Hədiyyənin qablaşdırılmasına söz yox! Və sizdə  sevdiklərinizə belə hədiyyələr edərək onları sevindirə bilərsiniz. İndi isə keçək hədiyyəmə...




 İnstagram səhifəsi @afina_design olan əl işləri səhifəsindən mənə belə gözəl bilərzik göndərilib.




Mən qızılı metaları həmişə digər rəng metallardan üstün tutmuşam daha doğrusu qızılı metalları daha çox sevirəm.  Və göndərilən bu bilərzikdə qızılı metaldan olması əksər zamanlarda istifadə edə biləcəyimçün daha da sevincdirici oldu.




 İnstagram səhifəsinə  göz atın deyərdim. Bir-birindən fərqli kreativ aksesuarlar var  və saç aksesuarlarını isə xüsusi ilə qeyd etmək istəyirəm.!





Bu arada bilərzik tam qolumun ölçüsündədir. 'Yaaay I`m Happy!"


Açıqlama: Aksesuar @afina_design səhifəsi tərəfindən hədiyyə göndərilmişdir.